芝麻汤圆

In for the Kill - Billie Marten

写完英语作文,打开听到的第一首歌🙃有点儿把我从循规蹈矩的思维中拯救出来😄
自在,追求自在,却最不得自在😂

小豆之家:

We can fight our desires
我们可以抑制欲望之火
But when we start making fires
可若擦出火花我们又当如何
We get ever so hot
我们欲火中烧
Whether we like it or not.
不管我们喜欢与否
They say we can love who we trust
人们说应信任所爱之人
But what is love without lust
情欲不再 又何来爱情

Two hearts with accurate devotions
两颗心都怀着绝对的虔诚
What are feelings without emotions.
毫无情感又何来感情
I’m going in for the kill
我要孤注一掷
I’m doing it for a thrill
去寻找刺激
I’m hoping you’ll understand
希望你能理解
Now let go of my hand.
现在放开我的手吧
I’m going in for the kill
我要孤注一掷
I’m doing it for a thrill
去寻找刺激
I’m hoping you’ll understand
希望你能理解
Now let go of my hand.
现在放开我的手吧
I hang my hopes out on the line
我把希望都挂在绳上晾晒
Will they be ready for you in time
知能不能为你及时晾干
If you leave them out too long
如果你置之不理太久
Will they be withered by the sun
太阳就会把它们烤成焦碳
Full stops and exclamation marks
句号和那些感叹号
My words stumble before I start.
没来得及张口我就已结舌
How far can you bend emotion?
你的情感能传递多远
Can this bridge cross the ocean?
这道桥梁是否能横跨海洋
I’m going in for the kill
我要孤注一掷
I’m doing it for a thrill
去寻找刺激
I’m hoping you’ll understand
希望你能理解
Now let go of my hand.
现在放开我的手吧
I’m going in for the kill
我要孤注一掷
I’m doing it for a thrill
去寻找刺激
I’m hoping you’ll understand
希望你能理解
Now let go of my hand.
现在放开我的手吧
Don’t let go of my hand.
不要把我的手放开
Now let go of my hand.
现在放开我的手吧
Don’t let go of my hand.
不要把我的手放开
Now let go of my hand.
现在放开我的手吧
Don’t let go of my hand.
不要把我的手放开

小豆之家敬上!

评论

热度(13)