芝麻汤圆

Static - Tom Adams

static,静止,声音好像Sam Smith
嗓音有种治愈的感觉😔

小豆之家:

I fall apart again
我再次变得支离破碎
It's the same thing every time
这一切永远重蹈覆辙
Your lips are forming words
你双唇间吐露着字字句句
But there is nothing in your eyes
但你双眸空空 失去神采
Do you remember how it felt,
你还记得那般感受吗
to me in a thing is we say at night
对我来说那是夜晚里我们所曾谈起的事物

I know, I know
我深深知晓啊
But you stay the Ms.Ma's kin

But we'll never be here again
但我们永远也再不会重返这里
And still I hope that I'm wrong
而我仍旧希望着是我想错了
But when we made it feels like nothing has changed
但当我们走到那一步 所有都已尘埃落定
I try to catch you out
我试着对你百般挑剔
And with every passing day,
但随着时光寸寸流逝
you move closer into my lot
我已对你深情不已 无法自拔
But I'm breathing clearer,
但我的呼吸渐渐清朗
without you by my side anymore
当我永失所爱 再无你在我身侧
I know, I know
我深深明白啊
But we'll never be here again
但我们永远也再不会在此重聚
And still I hope that I'm wrong
而我仍旧希冀着是我想错了
But when we made it feels like nothing has changed
但当我们走到那一步 所有都已尘埃落定
But when we made it feels like nothing has changed
但当我们步入你我命运 所有都已无从改变
I know, I know
我深深知晓啊
But we'll never be here again
但我们永远也再不会重返这里
And still I hope that I'm wrong
而我仍旧希望着是我想错了
But when we made it feels like nothing has changed
但当我们走到那一步 所有都已尘埃落定
But when we made it feels like nothing has changed
但当我们步入你我命运 所有都已无从改变

小豆之家敬上!

评论

热度(16)